piątek, 15 stycznia 2016

Pierwszy post + jak zaoszczędzić 1400zł w rok!


Witam w moim pierwszym poście. 

Kilka inf. o mnie i przejdziemy do rzeczy - oszczędzanie. 
Mam na imię Ola, mam 15 lat 
Gram w piłkę nożną, ogólnie kocham sport :) 
Bardzo lubię malować i wykonywać wszelkiego rodzaju plastyczne rzeczy. 
Uwielbiam muzykę :) Chodzę do orkiestry - gram na flecie + uczę się grać na pianinie i chcę na gitarze. 








No więc :) 
W dzisiejszym poście chcę wam pokazać, jak w rok zaoszczędzić ok 1400 zł!
Jest to dużo pieniędzy i myślę że starczyło by na jakieś wakacje czy ogromne zakupy :3
Pod spodem dam wam zdjęcie a raczej zdjęcia tablicy, na której jest wszystko rozpisane.
W jednej jest to rozpisane w innej walucie, w drugiej rozpisane w zł, jednak wyraźna jest ta pierwsza :) Ja  ją troszkę przerobiłam ze względu na moje możliwości finasnowe.
Chcę wam powiedzieć, że jest to bardzo skuteczny plan, jeśli trzymamy się go pilnie.
Najlepiej pieniądze te, umieścić w skarbonce bez otworu ;)
Pozdrawiam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz